حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

اسلايد شو

تصویر ثابت

تصویر ثابت

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

نرده حفاظ روی دیوار

.... یزدانی | شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

نرده حفاظ روی دیوار

 

نرده حفاظ روی دیوار نوعی امنیت برای ساختمان ها محسوب میشود این نرده ها اغلب در مکانهایی نصب می گردند که خارج از محدوده های مرکز شهر می باشند.

 

البته بهتر است تمامی افراد برای برقراری امنیت و آرامش اقدام به نصب این نرده ها نمایند نرده هایی که برای حفاظت استفاده می کنند اغلب از جنس فولاد و آهن می باشند.

 

اما در برخی از دیوارها مشاهده شده است که از نرده های چوبی نیز استفاده نموده اند این نرده ها دارای امنیت بسیار پایینی بوده و صرفا جهت زیبایی از آنها استفاده خواهد شد.

 

نرده حفاظ روی دیوار اغلب دارای انواع متفاوتی می باشد که این تفاوت ها توسط افراد خلاق و متخصص در این زمینه صورت گرفته است.

 

نمونه هایی از این نرده ها عبارتند از حفاظ نیزار حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لیلیوم حفاظ آبشاری یا ایستاده در ادامه به برخی از ویژگی این نرده ها اشاره می نماییم

 

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی از زیر مجموعه نرده حفاظ روی دیوار

 

زمانی که شما به این نرده ها بر روی دیوارها نگاهی می اندازید گویی به شاخ گوزنی نگاه می کنید این نرده ها با الگو گرفتن از شاخ گوزن طراحی و به تولید رسیده اند.

 

میزان امنیت در این نرده ها بسیار بالا می باشد این نرده ها از نوک های بسیار تیزی برخوردار هستند که عبور از آنها را غیر ممکن ساخته است.

 

نرده لیلیوم از زیر مجموعه نرده حفاظ روی دیوار

 

این نرده ها می توانند با در برداشتن زیبایی بی نظیر برای ساختمان امنیت بسیار بالایی را نیز تامین نمایند نرده لیلیوم را هم می توان طرحی از گلهای لیلیوم دانست.

 

امنیت در این حفاظها بسیار بالا می باشد به گونه ای که می توان گفت امنیت این نرده ها از نرده های شاخ گوزنی نیز بیشتر خواهد بود.

 

این نرده ها را اغلب به صورت دو رنگ نقاشی می کنند تا بر زیبایی آن بیافزایند نکته مهم دیگر ارتفاع این نرده ها می باشد که افراد می توانند به دلخواه خود تنظیم نمایند.

 

نرده حفاظ نیزار از زیر مجموعه نرده حفاظ روی دیوار

 

این نرده ها بسیار شبیه به نیزار ها می باشند به نوعی می توان گفت در طراحی آنها از نیزارها الگو برداری شده است این حفاظ ها دارای نوک های بسیار تیزی می باشند که امکان عبور از آنها ممکن نخواهد بود.

 

اگر شما به زیبایی بنای خود اهمیت می دهید بهتر است از نردها دیدن کنید این نرده ها علاوه بر تامین امنیت دربنا زیبایی بسیاری را برای بنا به ارمغان خواهند آورد.

 

قیمت نرده حفاظ روی دیوار

 

همینطور که نرده های حفاظ دارای اهمیت بسیاری می باشند قیمت آنها نیز برای افراد از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود.

 

قیمت نرده حفاظ روی دیوار به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم اگر شما از نرده هایی با تراکم های بالا استفاده نمایید قیمت نرده ها نیز بالاتر خواهد رفت.

 

تراکم کمتر می تواند قیمت را مناسب تر نماید همچنین ارتفاع در نرده ها از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نرده های حفاظ خواهد بود.

 

بسیاری از نرده هایی که برای حفاظ استفاده می شوند در ارتفاع هایی با اندازه ی  یک متر و نیم خواهند بود قیمت نرده های شاخ گوزنی و نرده های حفاظ لیلیومی از مابقی نرده ها بالاتر خواهد بود.

 

قیمت نرده های حفاظ شاخ گوزنی در این راستا از قیمت بسیار پایین تری نسبت به مابقی نرده ها برخوردار خواهند بود.

 

  • .... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی