حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

اسلايد شو

تصویر ثابت

تصویر ثابت

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

حفاظ پنجره

.... یزدانی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۱ ق.ظ | ۰ نظر

حفاظ پنجره

یکی از راه های حفاظت از ساختمان و ویلاهایی که چندین پنجره در معماری آن ها به کار گرفته شده است استفاده از حفاظ پنجره که در شکل های متعدد و متنوعی موجود می ­باشد است.

اگرچه مردم تصور می­کنند که حفاظ آهنی نوعی میله فلزی ساده است اما امروزه شرکت های گوناگون این نوع از وسایل را طبق ایده های جدید طراحی کرده و تولید می­ کنند تا ضمن زیبایی بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان امنیت ساختمان را نیز تامین کنند.

رنگ بندی و ابعاد حفاظ پنجره مورد استفاده در ساختمان های گوناگون فاقد محدودیت بوده و طراحی آن ها به سمت لوکس بودن در حال پیشرفت می­باشد.

امروزه نسل جدید حفاظ پنجره با کارایی فوق العاده زیاد شده اند اگرچه حفاظ آهنی اغلب از جنس فلز ساخته می­ شود اما استفاده از جنس و طراحی های گوناگون در ساخت این محصولات پیشرفت فراوانی داشته است.

نحوه باز و بسته شدن حفاظ پنجره و نیز طرح کلاسیک و یا مدرن بودن آن می­ باشد. اما نکته بسیار مهمی که در ساخت حفاظ آهنی باید به آن توجه ویژه شود مقاومت بسیار بالای آن ها در مقابل هرگونه اقدامی نظیر سرقت و ورود عوامل خارجی به منزل می­ باشد.

یکی از انواع گوناگون حفاظ پنجره دیگر حفاظ نظیر حفاظ آهنی ساخته شده حفاظ پنجره از جنس آهن می­ باشد از جمله مزایای استفاده از حفاظ پنجره آهنی در مقایسه با دیگر حفاظ ها می­ توان به موارد زیر اشاره کرد:

سبکی

همان گونه که آگاهید وسایل آهنی را بر طبق وزن آن ها قیمت گذاری کرده و می­ فروشند حفاظ پنجره آهنی وزنی به نسبت سبک دارد و علاوه بر عدم تحمل وزن سنگین این گونه حفاظ ها توسط پنجره ها قیمت آن ها نیز به صرفه تر خواهد بود.

رنگ پذیری

حفاظ پنجره ساخته شده از مواد اولیه ای به جز آهن بوده و همین امر موجب پر هزینه شدن مراحل تولید آن ها می­ گردد. اما حفاظ پنجره آهنی قابلیت رنگ پذیری داشته و با توجه به سلیقه مشتری و نمای ساختمان رنگ می­ شوند.

حفاظ های آهنی پنجره از قوطی هایی به ابعاد 20*20 و یا 30*20 تولید می­ شوند این حفاظ ها طرح پیچیده ای نداشته و به صورت میله های افقی و گاه عمودی ساخته می ­شوند.

حفاظ های آهنی از استحکام بسیار زیادی برخوردار بوده و امکان خم کردن و شکستن آن امری تقریبا محال و غیر ممکن است. نکته مهم در ساخت این دسته از حفاظ آهنی این است که فاصله ایجاد شده در بین میله های آن باید به گونه ای طراحی شود که امکان عبور سارقین از بین آن ها میسر نباشد.

 

درب و پنجره آهنی

 

درب آهنی

بخش های ضروری که موجب حفظ حریم شخصی منزل و تامین امنیت ساکنان آن می­گردد، درب ورودی ساختمان است درب های ورودی با توجه به نمای خارجی ساختمان در مدل و جنس های متنوع و متعددی ساخته می­ شوند.

از جمله پر مصرف ترین انواع درب ساختمانی درب های آهنی می­ باشند سازندگان درب های آهنی علاوه بر استحکام و مقاومت این دسته از وسایل زیبایی طراحی آن ها را نیز مد نظر قرار می­ دهند. 

پنجره آهنی

فلزهای گوناگونی نظیر آهن در ساخت پنجره های مورد استفاده در معماری ساختمان به کار برده می­ شوند پنجره های آهنی قابلیت ساخت به صورت دو جداره را دارا بوده و قیمت مناسب تری در مقایسه با رقبای خود دارند.

پنجره آهنی در صورت شکسته شدن ترمیم شده و قابل رنگ شدن نیز هستند این دسته از پنجره به دلیل دوام بالا و ماندگاری طولانی مدت طرفداران بسیار زیادی دارند.

 

درب و پنجره فرفوژه

 

درب فرفوژه

 

یکی از انواع مختلف درب های ساختمانی که زیبایی چشمگیری به ساختمان می­بخشد درب فرفوژه است که در قسمت هایی نظیر قسمت ورودی ساختمان پارکینگ و درب حیاط و یا حتی درب ورودی اداره های گوناگون نصب می­گردد.

درب ها علاوه بر استحکام و مقاومت بسیار زیادی که دارند نقش چشمگیری نیز در زیبایی ساختمان عهده دار هستند درب های فرفوژه غالبا از جنس فولاد مقاوم تولید می­گردند.

 

پنجره فرفوژه

 

انواع گوناگون پنجره ها که علاوه بر عبور نور و تهویه هوا نقش بسیار موثری در زیبایی نمای خارجی ساختمان  دارد پنجره فرفوژه است این دسته از پنجره در طرح گوناگونی طراحی و تولید شده و عرضه میگردند.

پنجره های فرفوژه علاوه بر قیمت مناسبی که دارند از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند که همین امر موجب شده است پنجره های فرفوژه نیز همانند درب های فرفوژه از جنس فولاد مقاوم ساخته شده و قابلیت رنگ پذیری مناسب با نمای ساختمان دارند.

  • .... یزدانی