حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

اسلايد شو

تصویر ثابت

تصویر ثابت

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار می‌باشد. حفاظ‌ها جزو مصالح ساختمانی و عناصر معماری هستند که می‌توانند تا حد زیادی در امنیت خانه‌ها مؤثر باشند. حفاظ‌ها به دو شکل «بوته‌ای» و «شاخ گوزنی» است.

«حفاظ بوته‌ای» نوعی از سازه‌ای فلزی است که از میلگردهای تیز و فرم یافته است و شاخه‌های آن با دقت و شکل خاصی در کنار هم قرارگرفته و در سایز و اندازه‌های مهندسی‌شده، جوشکاری می‌شود و با رنگ‌آمیزی دو پوششه، نمایی از یک بوته خار را جلوه‌گر می‌سازد. خصوصیت حفاظ بوته‌ای شاخه‌های خار نامنظم آن است و هر یک به جهتی رشد یافته‌اند و با ایجاد یک شبکه درهم‌تنیده، عبور را غیرممکن می‌سازند. حفاظ‌های رایج که معمولاً از پروفیل و میلگرد ساده ساخته می‌شوند، از امنیت و زیبایی کافی برخوردار نیست و به همین علت برخی از فعالان صنعت حفاظ با استفاده از نظر آرشیتکت‌ها و معماران و سازنده گان ساختمان، نسل جدید حفاظ روی دیوار را طراحی نموده‌اند که هم زیبایی و هم امنیت را یک‌جا دارند. نسل جدید حفاظ روی دیوار با نام‌های مختلفی از قبیل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته‌ای، حفاظ نی زار، حفاظ لاله‌ای ساخته می‌شوند.

«حفاظ شاخ گوزنی» با الهام از شاخ گوزن طراحی شده است. در این حفاظ شاخ‌های گوزن کاملاً منظم و با الگوریتم خاصی کنار یکدیگر رشد یافته، به‌طوری‌که به‌سختی می‌توان اختلاف چشمگیری میان شاخ‌های گوزن یافت. امروزه بیش از ۹۵ در صد حفاظ‌های تولیدشده در بازار ایران حفاظ شاخ گوزنی است.