حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

اسلايد شو

تصویر ثابت

تصویر ثابت

حفاظ ساختمان

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ شاخ گوزنی

امنیت خانه یکی از مهمترین مباحث در ساختمان سازی می باشد. خانه شما محل امنیت و آرامش شماست بنابراین باید به نحو احسن از آن حفاظت نمایید. علاوه بر این همه افراد در خانه وسایلی دارند که برای آن ها با ارزش و با اهمیت است. بنابراین حفاظت از ساختمان و افزایش امنیت خانه یکی از دغدغه های مهم افراد می باشد.
بهترین راه و مطمئن ترین برای حفاظت از منازل , باغ , ویلاها , محل ورودی ساختمان های تجاری و ... استفاده از حفاظ روی دیوار و حفاظ پنجره ها است.
در گذشته از حفاظ های نیزه ای ساده بر روی دیوارها استفاده میکردند که نه تنها برای سارقین مشکلی ایجاد نمی کرد بلکه به خاطر داشتن جای دست سارقین به راحتی می توانستند از آن بالا بروند. ولی در سال های اخیر سری جدیدی از حفاظ های دیواری  ساخته شده که ضریب امنیت خانه و محل کار شما را تا چندین برابر افزایش می دهد.
حفاظ شاخ گوزنی جز بهترین و جدیدترین نوع حفاظ  هست و  علاوه بر اینکه نمای ساختمان شما را فوق العاده زیبا و جذاب می کند امکان ورود هیچ سارق و یا حتی حیواناتی مانند گربه به داخل ساختمان وجود ندارد.  خیالتان برای همیشه از بابت امنیت ویلا و یا ساختمانتان راحت خواهد بود. 
حفاظ های جدید شاخ گوزنی چند مزیت مهم دارند. 
اول اینکه ضریب امنیت محل سکونت شما را تا 99 درصد افزایش می دهد و امکان ایستادن لبه دیوار و عبور از آن ها به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.
بر زیبایی نمای بیرونی ساختمان یا ویلای شما می افزاید. و ساختمان شما را چشم نوازتر خواهد کرد.
از لحاظ اقتصادی جز بهترین و به صرفه ترین راهها برای افزایش امنیت و محافظت از ساختمان شماست.
ارتفاع این حفاظ ها از 70 سانتی متر 1/50 سانتی متر متغیر بوده و شما اندازه های آن  را می توانید با توجه به نظر خود خود کم و یا زیاد نمایید.
نصب آن آسان است و هزینه زیادی در بر نخواهد داشت.
نحوه برش کاری , جوشکاری و رنگ کاری آن به گونه ای است در گذشت زمان هیچ تغییری از لحاظ رنگ و کیفیت نخواهد کرد.